tisdag 2 april 2013

Start i backe

Körde ett skidpass idag för att träna slalomsvängar med mina telemarkskidor. En brant backe med svängrum för omkring femton sekunders skidåkning. Underbart är kort. Efter varje åk, fick jag helt manuellt kämpa uppför sluttningen med samma(?) "v-stil" som stilbildande backhopparen Jan Boklöf hade när han åkte nedför...

Apropå märkliga upplevelser, så gillar jag aprilskämt. Kolla in sajt med många roliga från hela landet. Innehåller även ett arkiv till och med år 2007, för att se vad som "hänt". Respekt! http://neenya.com/aprilskamt/

Jag kan ju så här dagen efter avslöja att gårdagens inlägg också var ett försök att luras. Jag visade en kompis som sa att tekniken redan finns för att denna typ av spionage, så han tyckte inte det var tilräckligt övertydligt. Jag som tyckte att jag tog i...

#blogg100 #vstil #vardagsmotion #aprilapril

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar